Dataluola

Tervetuloa Dataluolaan!
Rekisteröidy ilmaiseksi, niin pääset kirjoittamaan omia viestiketjuja, viestejä, profiiliviestejä ja muita julkaisuja. Dataluolan sivuilta löytyy myös chat!

Takaiskut tietotekniikassa

korho

Ylläpitäjä
Henkilökunta
Ylläpitäjä
Oli se sitten fyysinen tai ei fyysinen vahinko, pistä kuva vahingosta tänne muiden ihailtavaksi, niin voimme osallistua suruusi.

Itsellä heti alkuun. Pystyssä oleva kassalaatikko kaatui näyttöäni päin. Sinne meni samsungin curved monitori, jonka joskus jonotin verkkokaupan jonossa aamu kuudesta kello 9 asti.

Älä välitä sotkusta, mutta tässä kuva:
9B6F9E81-2EC1-4D42-B82F-B83E5CE0161A.jpeg

Ostin 3.5mm plugin joka jakaa äänilähdön ja mikrofonin yhdeksi palikaksi läppäriä varten ja sitten selvisi ettei tuo laite ole kolme pinninen.
Palautus ei kelvannut koska olisi myyjän mukaan pitänyt katsoa pinni määrä itse.

3-pinniä = Mikrofoni ja Kuulokkeet toimivat samassa.
2-pinniä = Vain kuulokkeet elikkä esim 2x kuulokkeet samassa koneessa.

Sekä

HyperX cloud Stringer kuulokkeiden sisällä juotettu niin että ääni kulkee suoraan mikrofonille ja ilman itse tehtyjä muutoksia ei saisi korjattua josta takuu raukeaa.
3 eri laitteissa sama ongelma kun vein takuuseen ja olin jopa yhteydessä ulkomaille puhelimitse. Jonka jälkeen totesin että ostan vain uudet HyperX cloud 2 kuulokkeet.