Dataluola

Tervetuloa Dataluolaan!
Rekisteröidy ilmaiseksi, niin pääset kirjoittamaan omia viestiketjuja, viestejä, profiiliviestejä ja muita julkaisuja. Dataluolan sivuilta löytyy myös chat!

Mitähän lähtisi päivittämään?

Rompde

Uusi jäsen
Noniin.. Elikkäs joo,

mulla alkaa olemaan aika kivikautinen pc.. Hirvittävän hias,mut CS pelittää jotenkin 100fps.. Fortnite pyöri viime seasonilla tarpeeksi hyvin (80fps), nyt se lagaa ja fps pomppii sielä 01-60 välillä...

Pitäisi päivitellä mahdollisimman halvalla komponentteja.. En vain tiedä mitä olisi järkevin päivittää, jos haluaa oikeasti päästä tosi halvalla.

Tässä jotain koneen specsejä:

Prosessori: AMD A10-5700 3,4Ghz
Näytönohjain: GTX 1050
RAM: 6GB DDR3
Muistia on yht. 750GB, koska koneessa on kaksi kovalevyä.
Emolevystä ei ole oikee mitään tarkkaa antaa.

Henq

Valvoja
Henkilökunta
Valvoja
Noniin.. Elikkäs joo,

mulla alkaa olemaan aika kivikautinen pc.. Hirvittävän hias,mut CS pelittää jotenkin 100fps.. Fortnite pyöri viime seasonilla tarpeeksi hyvin (80fps), nyt se lagaa ja fps pomppii sielä 01-60 välillä...

Pitäisi päivitellä mahdollisimman halvalla komponentteja.. En vain tiedä mitä olisi järkevin päivittää, jos haluaa oikeasti päästä tosi halvalla.

Tässä jotain koneen specsejä:

Prosessori: AMD A10-5700 3,4Ghz
Näytönohjain: GTX 1050
RAM: 6GB DDR3
Muistia on yht. 750GB, koska koneessa on kaksi kovalevyä.
Emolevystä ei ole oikee mitään tarkkaa antaa.
600-800€ budjetilla saa kyllä menevän koneen, mutta itse lähtisin selvittämään emon mallin josta sitten voisi katsoa "uusimman" prossun, sitten näyttis ja muistit.
Kannattaa myös asentaa Windows ssdlle.