Dataluola

Tervetuloa Dataluolaan!
Rekisteröidy ilmaiseksi, niin pääset kirjoittamaan omia viestiketjuja, viestejä, profiiliviestejä ja muita julkaisuja. Dataluolan sivuilta löytyy myös chat!

Mikä puhelin sinulla on?

Temeder

rähmäkäpälä
Niin eli mitäs puhelimia teillä on? Itselläni on iPhone 4S ja kadun sen ostamista. Samsung vaan on omasta mielestäni parempi. iPhonelle pelit sun muut ovat vaan niin kalliimpia kuin Samsungille.. :(

Temeder

rähmäkäpälä
Microsoft Lumia 625. Sonyn haluaisin mutku raha on se ongelma... :(
Sama vika täällä. Kaikki raha menee muuhun joten ei koskaan ole rahaa ostaa uusia puhelimia. Enkä muutenkaan viitsi laittaa rahaa uuteen puhelimeen kun tuo iPhone silti toimii loistavasti.

Lumia 520. Kuraa. Tänään vedin hard resetin koska tuo oli aivan seonnut ja muisti oli täyttynyt.
Ostan jouluna kaverilta iphone nelosen neljälläkympillä, jos sattuu saamaan uuden.

korho

Ylläpitäjä
Henkilökunta
Ylläpitäjä
iPhone 4S ja lähiaikoina saan todennäköisesti iPhone 6+ luurin :3

Olen siis omenahomo, sillä omenaperheeseeni kuuluu iPhonen lisäksi iPod (5. sukupolvi) ja MacBook Air 13" 128GB HDD 4/8GB RAM, tällä hetkellä uusin.

iPhone 5s, mahtava laite. Pyörittää pelejä ja nettiyhteys melkeinpä liittymästä huolimatta aivan vitun täydellinen. Pelejä löytyy jne.. Kaikenlisäks mun mielest iOS on niin paljon parempi ja helppokäyttöisempi ku toi Android. Ja kaikki ketkä sanoo, että Samsungit sun muut on kestävämpii ku iPhonet, sanon teille että haistakaas iso vitun paska, koska mulla meni puol vuotta rikkoo ton iLuurin näyttö, ja vajaa 2 viikkoo meni että meni trendin näyttö jo säpäleiks. eisaatana nokiassa kyl on viel ainesta. ei ees menny offtopiccii

Samsungs Galaxy Trend (Vanha versio ei plus)

Kyllä mahtava kännykkä mutta ei saa enää kaupasta kun myyvät plussaa vain enää.
Tarkoitus olis pyytää Samsung Galaxy S3

Friday

Web Developer
Dataaja
iPhone 5S tällä hetkellä, jouluna olisi tarkoitus päivitellä uudempaan, mahdollisesti iPhone 6. Plussaa ei ikinä, liian iso mulle ja en ota riskiä et taipuu taskus.

Every

Uusi jäsen
Samsung Galaxy xCover, ei mikään kovin hyvä puhelin, ajattelin hankkia jossain vaiheessa uuden mutta näillä näkymin käytän viellä tätä.
Olen omistanut vanhan Nokian joskus aikoja sitten ja se lojuu jossain laatikossa. :D

Infient

Uusi jäsen
iPhone 5. Ostan heti uudemman mallin, kunhan saan tärkeämmät ekana ostettuna (toinen näyttö sekä omenakello).