Dataluola

Tervetuloa Dataluolaan!
Rekisteröidy ilmaiseksi, niin pääset kirjoittamaan omia viestiketjuja, viestejä, profiiliviestejä ja muita julkaisuja. Dataluolan sivuilta löytyy myös chat!

cloudhotelli.net | Tervetuloa

Tervetuloa uuden tason Hotelliin eli Cloudiin!
Mikä ihmeen Cloud? Jos et ole ennen kuullut Cloudista, Cloud on mahdollisimman päivittynyt Suomalainen retroprojekti, jota kehitetään aktiiviisesti sekä jatkuvasti. Yhteisömme ei ehkä ole suuri, mutta teemme parhaamme viihdyttääksemme ja paranteeksemme yhteisöä.

Mikä tekee Cloudista uniikin?
  • Turvallisuustaso maksimoitu: DDoS-suojaukset, murtamattomat saltatut salasanat, mahdollisuus Google 2FA-varmennukseen hahmollesi, automaattiset päivittäiset varmuuskopioinnit sekä paljon muuta.
  • 15000 uniikkia tavaraa katalogissa, joista suurin osa toimii täydellisesti.
  • Keräiltävät vaatteet (muun muassa custom-vaatteita, jotka on itse tehtyjä)
  • Oma habbo-imaging (tsekkaa tästä), tarkoituksena näyttää custom vaatteet verkkosivuilla ja olla mahdollisimman itsenäinen. Koodattu yhteystyössä The Generalin, Johnin ja Skeletorin kanssa.
  • Jatkuvasti kehittyvä yhteisö sekä Hotelli, pyrimme olemaan mahdollisimman ajantasalla Habboa vasten. Kaikki tavarat katalogissa täysin ilmaisia, lukuunottamatta tietenkin keräiltäviä.
  • Tuhottavat tavarat (tsekkaa tästä esimerkki)
  • Jatkuva yhteistyö kuuluisien ulkomaalaisten kehittäjien kanssa parantaaksemme yhdessä Hotellejamme!
  • Tavaramaatti, kirpputori, ryhmäfoorumit ja paljon muuta!
Yhteisöllä on meille paljon merkitystä, jos toivot jotain ominaisuutta tai huomaat rikkinäisen ominaisuuden (tavara, funktio, mitä tahansa) se korjataan mahdollisimman nopeasti, ilmoitukset voi tehdä nopeiten Discord-palvelimellamme (https://discord.gg/5kHvSn2).

Keskimääräinen kävijämäärämme pyörii 10-40 pelaajassa jatkuvasti. Yleisiten 30.

Hieman kuvia sun muuta:
verkkosivut.PNG
customlemmikkejä.PNG
vaatteet.PNG
katalogi.PNG

Päätin pitkästä aikaa kokeilla forkkia, tervetuloa!

Saariluoma

Uusi jäsen
En suosittele tätä retroa. Henkilökunta on alamäkeä.

Esim. aliarviointi yhteisön ulkopuolella vaikuttaa käyttäjän olemassaoloon. Syrjintää on se, että ihmiset päättää yhdenkin ihmisen mukanaolosta, ja olen siinä ollut listalla. Lisäksi hotellin omistaja on haukkunut minua selän takana, käytti samalla hyväkseen. Omistaja muutenkin syrjii "kehitysvammaisia" ja muutenkin semmosia ihmisiä, jolla on mielenterveysongelma. Jos ylläpitäjä tarkistaa viestini, tämä on mielipiteeni.

Henq

Valvoja
Henkilökunta
Valvoja
En suosittele tätä retroa. Henkilökunta on alamäkeä.

Esim. aliarviointi yhteisön ulkopuolella vaikuttaa käyttäjän olemassaoloon. Syrjintää on se, että ihmiset päättää yhdenkin ihmisen mukanaolosta, ja olen siinä ollut listalla. Lisäksi hotellin omistaja on haukkunut minua selän takana, käytti samalla hyväkseen. Omistaja muutenkin syrjii "kehitysvammaisia" ja muutenkin semmosia ihmisiä, jolla on mielenterveysongelma. Jos ylläpitäjä tarkistaa viestini, tämä on mielipiteeni.
Aina mielipiteet ovat enemmän kuin tervetulleita.
"muutenkin syrjii "kehitysvammaisia" ja muutenkin semmosia ihmisiä, jolla on mielenterveysongelma." - Ei kyllä terveeltä kuulosta. :rolleyes: